نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

نقش کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک صادرات 1394/04/03 21:23:11

نویسندگان : کریم اسگندری دلارام عمودی حسین آتش پیکر
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اوّلین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی

تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر بانکداری الکترونیکی 1394/04/03 21:13:57

نویسندگان : کریم اسگندری حسین آتش پیکر هادی تیزفهم قلعه
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اوّلین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی

تدوین مدلی برای حسابرسی دولتی و ارتباط آن با شفاف سازی نظام بودجه ای در ایران 1394/04/03 21:07:28

نویسندگان : کریم اسگندری حسین آتش پیکر هادی تیزفهم قلعه
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اوّلین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی

هوش سازمانی به عنوان قدرت اذهان در کسب و کار 1394/04/03 20:58:00

نویسندگان : کریم اسگندری حسین آتش پیکر هادی تیزفهم قلعه
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اوّلین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی